Modelhouse


Fan den sista tiden har skrivlusten varit som bort blåst..
Haha det där med att blogga var inte så kul =P


Igår var jag hemma hos min far en sväng...
Tog det mest lugnt hela dan..
Idag där emot så fick jag gå upp vid åtta, jävla va segt det va hehe....
Ringde till Maria som en galning & tur va la det för den damen hade inte ställt klockan.
Iaf så åkte jag ner till henne & så in en sväng på Mc Donalds innan vi gick vidare till
modelhouse...
Hade tid halv tolv men fick sitta & vänta typ i en & en halv timma, som tur kom Freya
& höll mig sällskap =)
Medans Maria hade fullt upp med att sminka andra (hon jobbar där)...
Hade ganska kul fast vi mest bara satt & blega.
Trodde det skulle gå åt helvete när Maria skulle sminka mig hehe, men det gick jätte
bra.. Såå duktig e hon =)
Blev en jävla massa kort sen, så jävla vilket helvete det var att sitta & behöva välja ut
vilka man tyckte bäst om...
Iaf så gick det till slut & typ halv fyra lr nåt kom jag därifrån...
Då tog jag & Freya en promenad & sen bar det av hem..
Jag & älsklingen gick en sväng till affären & nu väntar jag på att Maria ska bli klar så
vi kan å & sola lite..
Sen får man se vad som händer....




Bjuder på denna =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Okej tack så mkt för tipset, vi får se vad det flir för ngt! :)



Vad har du för dig då? :D



Kram

/Linnéa

2009-04-11 @ 21:23:04
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0