Sol sol sol


Idag tittar solen fram lite mer, me like =)
Igår blev det inga naglar.. Käka kebabtallrik istället med älsklingen & sen drog jag till
Maria..
Maria la i lite slingor i håret på mig..
& nu lovar jag & svär.. det var fan ta mig sista gången som jag gjorde slingor med
hätta...
Maria tyckte nog det var himla kul när hon får plåga mig =P
Men seriöst, det gör ju så sjukt jävla ont =(
Men denna gången lipa jag ju inte iaf haha...
Så blev rätt sent eftersom vi satt & tjöta om allt mellan himmel & jord..
Kom väl hem vid ett men somna nog först vid typ tre..
Idag har jag allt fått mig en promenad & nu ska jag strax fixa i ordning mig & dra till
min far...
Sen träffa Maria & Freya =)

Har ju redan sagt Grattis, men grattis igen Maria =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0