Tillbaka men med 4 stygn


Fick på tok för lite sömn inatt..
Men fastna med boken
Bakom stängda dörrar igår innan jag skulle sova..
& helt plötsligt var klockan två =P så det kan gå...
Jätte bra bok för övrigt... dock blir man ju rätt sne & undrar hur folk e funtade i skallen.
Men men.. mor e ju galen & går upp halv fem på morgonen... (varje dag typ)...
& jag var rädd för att jag inte skulle komma upp... Så jag lyckades vakna av hennes
klocka & var helt förvirrad...
Men det var ju bara & somna om eftersom jag skulle upp halv sex.
Kom iaf upp då, ringde vårdcentralen & ställde mig i kö & så skulle dom ringa tio i åtta
så jag ställde om min klocka & somna om.
Men tror ni dom ringer tio i åtta?? Nee sån tur har inte jag.. 20 över ringer dom..
Irriterad blev jag allt lite eftersom jag kände ju inte för att sitta & vakta telefonfan..
Men fortsatte läsa... & glad som fan blev jag när jag lyckades övertala hon i andra
enden om att ge mig en tid...
Sandra var snäll & följde med mig & höll mig i handen haha..
Fick en annan läkare nu & hon tyckte inte att jag behövde ta bort leverfläcken.
Men hade ju väntat sen november på det här & när jag ändå var där så tänkte jag
att den skulle bort...
Så nu är den borta äntligen.. slipper jag tänka på den mer..
Fick även en jätte söt klänning från gina av Sandra i födelsedagspresent =)
Tack gumman =)
Fast jag fyller ju först på lördag men...

Sen blev det tåget hem igen & har nyss ätit pannkakor mums =)
Är för jävla trött nu men ska försöka hålla mig vaken ett tag till...



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vsg =) hehe satt så sött på dej så ;)

2009-04-20 @ 12:29:51
URL: http://sofiasandrajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0