En måndag



E uppe för att jag håller på att tvätta..
Hade inte alls varit fel att sova lite till idag, då dom senaste nätterna varit ett helvete.
När natten kommer e jag helt enkelt inte trött längre.. så  jävla surt...
Men men...
Fick lite av en chock när jag såg våran nya tvättstuga (just det ja, jag har flyttat =P )...
Min första tanke var iaf, "ska jag tvätta i dom maskinerna?" och min andra tanke var
"och hur i helvete funkar dom?"...
Till slut lyckades jag iaf förstå mig på dom, fan tvättmaskiner från medeltiden.
Men ska bli kul & se om min tvätt har överlevt hehe....

Flyttat har jag ju med.. & trivs massa bra på det nya stället...
& sen har det ju hänt en hel del annat oxå.. men sånt som jag inte tänker nämna
här.....


Ha d =)


Kommentarer
Postat av: Madde

Madelene tycker om Theres. Bara så du vet <3

2009-08-11 @ 18:41:57
URL: http://madelenec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0