onsdag,torsdag fredag lr kanske måndag



Spelar ingen roll för mig för jag har ingen koll längre på dagarna...
Känner inte den minsta julstämning heller... Är det verkligen julafton snart?
Vet inte, bryr mig inte... Finns bara en sak för mig nu...


Väntar på att något ska komma på posten.. Vad det kan vara vill jag inte dela med mig av än..
Då jag inte vet möe själv om allt än....


Men det finns en plan... måste bara ta reda på en hel del först...
& sen slita arslet av mig ett tag =P



Men var länge sen jag följde mitt hjärta... Men finns det en chans så tänker jag ge allt.
Sen får det bära eller brista...


Trodde att jag ville till göteborg för några år sen, och det är väl aldrig säkert att jag flyttar här ifrån.
Men jag vill något mer...






Kommentarer
Postat av: Ida

Gumman, man ska alltid följa sitt hjärta. kanske inte alltid blir bra. men då har du gjort de du velat;)

2009-12-16 @ 12:59:41
URL: http://snorpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0