Så då




Har läst klart alla fyra böcker nu.. (om jag kunde drömma & dom andra)
Men tyckte inget speciellt om dom... lr nu kanske jag ljög.
Fattar inte vad varulvarna gör i böckerna överhuvudtaget..
Den där jävla nissen förstör ju hela skiten!!!!!!!!!!!!
Sådå då har jag fått ur mig det!


En vän gav mig en idé...

Jag försöker välja det som är rätt men det går oftast käpprätt åt HELVETE.
Lr välja den lugna vägen för att sen märka att det var en jävla bergodalbana iaf.


& den här idéen låter helt galen.

så nu funderar jag helt enkelt på att skita i att allt med det skriker FEL.


tänker titta genom den här idéen ordentligt imorgon...




& ingen fattar något som vanligt...



Kommentarer
Postat av: Ida

hehe okej. Men dom har jag inte läst faktiskt. Såg att de handlade om varulvar. Gillart inte heheh

2009-12-15 @ 00:14:56
URL: http://snorpaan.blogg.se/
Postat av: Bumbi

haha, jag fattar =D

2009-12-15 @ 16:31:38
URL: http://sandralans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0