Så jävla hemskt



Kollade runt på bloggar förut och hitta en länk till aftonbladet...


FY FAN säger jag.. så jävla hemskt..
Jag som har läkarskräck med.. Nu blev ju mitt förtroende mycket bättre, eller NOT!
Visst man kan inte dra alla över en kant.
Bara jag som har sån jävla otur när jag ska till läkaren, så 9 av 10 gånger får jag komma till en
riktig idiot...

Men iallafall så förstår jag INTE för fem jävla öre hur något sånt här kan hända över huvudtaget.
Vart är respekten??


Blir så jävla arg över det här...




Kommentarer
Postat av: Bumbi

Sinnessjukt! De borde som sagt verkligen få och ta sig mer tid med patienterna o föra diskussioner istället för övergrepp!!

2009-12-29 @ 23:31:34
URL: http://sandralans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0