Alla hjärtans dag...


Så var det alla hjärtans dag då..
Finns väl rätt många åsikter om denna dag kan jag tänka mig.
Vissa tycker väl att man borde visa varje dag att man älskar & bryr sig om sina nära & kära.
O inte bara på en speciell dag... Kan ju faktiskt hålla med där, självklart att man ska ta
vara på varje dag som man har tillsammans.
Sen finns det  säkert många bittra singlar där ute.. Som önska att dom hade någon idag.
& så finns det väl dom som tycker att det e super mysigt med alla hjärtans dag.

Jag vet dock inte vad jag tycker riktigt än.. Känns inte mer speciellt idag än vad det gjorde
igår.. Beror väl helt & hållet på hur dagen går kan jag tänka mig.. Vete fan om det var så
smart att boka bord idag igt.. Redan irriterad över att man var tvungen att sitta på tid..
& tänk om det dröjer innan man får maten. Lr maten blir kass bara för att dom idag
försöker få in så många gäster som möjligt så dom får för mkt att göra. Lr tänk om vi får
ett as dåligt bord... Shit, ska nog sluta tänka på det, kommer ju annars va skit sur innan
jag ens har kommit dit. Ne, får hoppas att det blir jätte trevligt... Ska ju iaf på bio efteråt.
Får man la bara hoppas att filmen e ok.. Känner mig verkligen positiv idag hehe..

Haha,jag e inte ens singel men ändå lyckas jag komma på saker att gnälla om..
Jag e väl helt enkelt aldrig nöjd.. Men varför ska man va det?
Men huvudsaken är väl att jag har min älskling & vi e jätte lyckliga tillsammans..
Så vad gör det om denna dagen blir ett fiasko.. Finns ju en dag imorgon med juu =)

Ska snart sätta mig & fixa mina naglar, inte för att motiven börjar försvinna utan för att
jag måste fila ner naglarna lite så dom inte går av.. En gick ju av igår & man blir alltid
lika glad då.. Så ska försöka rädda dom andra nu helt enkelt...


Jaja... oavsett vad man tycker om denna dag så får jag väl önska alla en trevlig
alla hjärtans dag =)

/TC


Kommentarer
Postat av: Lillan

haha, bittra singlar.. ingår jag i den kategorin eller=P

2009-02-14 @ 12:32:49
Postat av: TC

hehe det avgör du sj =P

2009-02-14 @ 15:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0