För tidigt för att stressa =(


Vakna fem min innan kl ringde =P så varit upp sen fem i åtta nu...
Bumbi kommer ju som sagt idag =)
Hon skulle även ta me en räkning till mig, men visade sig att den
inte har kommit än...
Så nu har jag så klart gått & stressat upp mig över det & undrar ju
så klart över vart den har tagit vägen..
Jag menar, räkningar e ju fan ingen seg på att skicka ut..
Så varför ska min sjukhusräkning krångla...
Så jävla irriterande...
& sånt här kan verkligen få mig att må dåligt...
Vill inte ha några obetalda räkningar.. & hela grejen med att inte
veta när den kommer.. Kan den inte bara komma så jag får betala
den.. Så slipper jag tänka mer på det...
Fått ont i magen med för att jag stressat upp mig & nu måste jag
skynda mig med för Bumbi kommer om typ en timma...

Kul att dagen börjar as dåligt, får hoppas att det blir bättre sen...

/TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0