Hemma igen...


Så var man hemma igen, jävligt gött då jag börjar bli riktigt sjuk.
& e inte alls förtjust  i att vara borta när hela kroppen värker & man inte kan andas.
Då e d allt skönt att vara hemma & inte ha en massa måsten att göra & bara kunna
krypa ner i sängen när man känner för det..
Skulle igt åkt hem vid tre idag, men kände att jag bara ville hem så tog tåget 06:22..
& tur som jag hade var älsklingen fortfarande hemma när jag kom hem.
Så kröp ner till han i sängen & sov några timmar.. Mysigt..
Men nu har han gått & jag funderar på vad man ska göra idag..
Skulle behöva åka till far en sväng & se om mina kort jag skicka in har kommit.
Men har inte allt för möe ork i kroppen just nu..

Det suger som fan att va sjuk... Låt mig bli frisk tills på lördag iaf..
Imorn kan man ju inte hoppas på mkt tur iaf eftersom det e fredagen den 13 =(
Japp, jag tror på all sån skit..
Så imorn kommer jag inte vilja gå utanför dörren..

Har iaf varit jätte roligt att va hemma & fått träffa mor..
& även Bumbi & Sandra...
Bumbi klippte mig & jag blev jätte nöjd.. (Tack Bumbi)...
Sen fixa ja hennes naglar oxå...
Men som sagt, borta bra men hemma bäst...

/TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0