Jävla rubrik!!!


Ååå... varför ska det alltid va så jävla svårt att komma på en rubrik??
Så fort man ska skriva rubriken så försvinner fantasin... Surt...


Nåja till idag då...
Fy faan... Trodde seriöst att jag skulle spy imorses när kl ringde...
Va fan inte kul att gå upp, speciellt då man inte hade lyckats sova så bra...
Råkade somna om med så fick stressa som en idiot...
Men tog mig allt ner till centralen i tid & mötte upp min kära mor..
Satt där en stund på ett fik & drack lite te & kaffe...
Sen när affärena väl öppnade så kolla vi runt lite i dom.
Fick lite nya nagellack som jag senare ska testa =)
Sen bar det av till Sahlgrenska..
Gick till stället jag var på för några helger sen & fråga vart min räkning
tagit vägen.. Men fick betala den där istället så nu slipper man tänka
på den skiten.. gött det....
Sen satt jag & höll min mor sällskap i väntan på hennes läkartid...
Trodde jag skulle somna där så jag fick åka hem istället.
Så åkte hem & sten somna... Men lyckades vakna innan Christian kom hem.
& sen så intervjua han mig för någon grej till skolan..
Nu så ska vi strax äta, blir pannkakor idag =P aldrig fel...
Men mår skit illa, har gjort det sen jag vakna..
Får la hoppas att man inte e på väg att bli sjuk igen..
För känner mig även lite febrig..
Hoppas att pannkakorna ska bota mig =P

/TC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0