Lugn fredag för min del...


Inte hänt speciellt mycket roliga saker idag..
Har ju städat för fullt & rent blev det minsann iaf, så det e ju jävligt gött.
Sen tog jag & älsklingen en promenad till affären & handlade lite mat
inför veckan & lite sånt...
Sen var jag ju såklart tvungen att öppna min stora käft när vi stod där
inne i affären inte allt för långt ifrån taco grejerna...
Råkade fråga Christian om han var sugen på tacos..
Igt borde jag ju fattat att han var det, eftersom han alltid e d..
Så japp, det blev tacos ikväll.. igen.....
Så nu e man så där jobbigt mätt & orkar inte röra sig..
Har målat naglarna nyss med, men det måste torka innan jag kan
sätta dit mönstret.. Tror det blir blommor sen...
Men kommer kort på det imorn iaf... För nu orkar jag inte...
Riktigt jävla trött börjar man bli...
Sara följer visst inte med imorn, men Bumbi kommer iaf =)
Dock jävligt tidigt =P hehe
Men jag ska nog orka mig upp iaf... Kanske blir lite gnäll när
man fortfarande e nyvaken men det e Christian van vid hehe...

Ne dax att börja fundera på att sova kanske..

Godnatt..

/TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0