Nuså =)

Fått lite ordning på bloggen =)
Vet inte riktigt hur jag vill att den ska se ut, men det här får duga så länge..
Lr rättare sagt, Christan har fått fixa den åt mig =P (tack älskling) . . .

Idag har det inte hänt så mycket.
Tog min vanliga morgonpromenad..
Sten somna inte långt efter den, men har ju sån jävla träningsvärk i mina armar.
Så hade  inte lyckats få något bättre gjort ändå...
Dagen har verkligen gått as snabbt, lite smått irriterande att inte kanalerna på tv funkar =(
Suttit hela kvällen vid datorn & nu när man tröttnat på det & vill se på tv, ne då går inte det.
Jävla skit säger jag bara!!

Kankse borde tänka på sängen istället? (fast jag e ju inte trött =( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0