Såå gott =P


Tänkte att jag skulle vara snäll & dela med mig av ett underbart recept, vi åt det igår!!

Ta vilken jävla pasta ni vill & koka, förutom spagetti för det gillar inte jag.
Sen ta ni så många kycklingfiler ni vill & skär i mindre bitar & steker dessa.
(om ni e två ska du ta tre)
Sen hacka en hel gul lök & paprika.. Paprikan ska va röd.. INTE grön...
Sen behöver ni minst tre burkar med crème fraiche paprika & chili.
Rör samman allt i en kastrull när pastan & kycklingen e klar.
Pressa i en vitlöksklyfta, gillar du inte vitlök?? Ne men det gör jag så i me skiten!
Sen värmer ni på allt..

Skit gott =)
Kan hända att ni hittar liknande recept på internet, men kom ihåg att det var jag som
kom på det!!!

Ser ni fan till att laga detta idag med..
Har tyvärr ingen bild på det för jag åt upp allt..

/TC


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA lilla söta theres då, du måste lära dig dölja dom där djävulshornen bättre alltså, det glimtar in emellanåt i texterna;)

2009-02-19 @ 19:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0