Söndag


Även om man e arbetslös så känns söndagar så där tråkigt på något sätt..
Hade tänkt ta en promenad idag, men solen verkar inte vilja titta fram..
& den där förbannade förkylningen sitter fortfarande i =(
Så om jag ska bli frisk så borde jag väl ta & krypa ner i sängen igen &
riktigt vila ut...
Men hur kul e det att ligga & sova..
Älsklingen ska till skolan snart så jag funderar på att städa..
Stor städa ju verkligen i fredags, men när man bor i en sån liten lägenhet
som vi gör så blir det fort stökigt (känns det iaf som)..
& sen har vi ju våran Bebis med =) (en dvärgvädur,kanin alltså)..
Bebis springer ju fritt i lägenheten & fäller ju en del..
Så dammsuga måste jag allt ta & göra idag..
Sen får la man se vad som händer..


/TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0