Trött??


Så klart e jag inte trött, inte speciellt möe iaf...
Christian har ju gått & lagt sig men han behöver ju sin sömn...
Inte hänt mkt under kvällen..
Blev sen middag som vanligt (måste skärpa mig med d) & sen så kolla
vi på en film som gick på tv...
Jag borde faktiskt gå & lägga mig, hade ju sånt helvete med det för ett
tag sen.. Sov bort hela dagarna vilket inte alls kändes bra..
& åt på jätte konstiga tider med....
Ne ska verkligen försöka skärpa mig igen..
Gå dom där morgonpromenaderna & börja äta på normala tider..
Mådde mkt bättre då ju...

Va finns det mer & säga om livet?? Inte speciellt mkt...
Finns ju både fördelar & nackdelar med att va arbetslös...
Men försöker tänka positivt, är ju faktiskt inte så jävla långt kvar tills
man troligen börjar jobba igen...
& helt ärligt, när jag tänker att det inte e långt kvar så känns det jävligt
gött att veta att imorgon e jag ändå ledig...
Fan va tiden går fort.....
Ne ska verkligen njuta av den här arbestlösheten, kanske låter knäppt.
Men blir det Järnvägen igen så kommer jag nog få tid till att slita ihjäl mig.

/TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0