Uppe tidigt iaf =)


Har lyckats ta mig upp tidigt iaf, vakna till innan älsklingen gick till skolan.
Men bara för att jag hade turen & kom upp lite tidigare så fick jag äta upp det
genom att vakna med ont i halsen & täppt i näsan.
För händer det något bra, ja då tar det inte lång tid innan jag får otur.
Skulle kunna dra massa exempel, men orka...

Är så jävla sugen på att gå ut & gå, men har ingen lust med att bli sjukare.
& idag var det fan inte varmt ute.. Hmm svårt beslut..
Nepp, blir nog en promenad.. Orka sitta här.
Får väl se om jag åker hem till mor sen senare idag.
Beror väl helt på hur jag mår sen senare.
Fast måste ju ändå dit nån dag i veckan..
Hm, att jag aldrig kan bestämma mig.


/TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0