När kroppen säger ifrån..


Precis hemkommen från akuten, lr vad det nu ska kallas...
Skit samma...
Träffa läkare & fick medicin iaf...

Glad över att jag fick medicin men inte så glad över det läkaren sa..
Och inte heller efteråt när jag fråga Carro att det här e väl inte så farligt.
Och hon försökte muntra upp mig men det sluta med att hon sa att hon faktiskt hellre
skulle hänga sig... Tack så hemskt mycket för den uppmuntrande kommentaren =P


Känns lite som jag även fick välja mellan pest lr kolera (stavas det så?)..

Men men antar att jag inte har så mkt att välja på än att ändra mitt liv ganska mycket.


Så kan det gå....
När kroppen säger ifrån...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0