Dagen


Ställde klockan på tio imorses för att jag skulle möta upp Freya..
Men vid elva ringde hon & väckte mig haha... Jag e fan omöjlig asså. . .
Iaf så fick jag skynda mig & åka ner till stan...
Maria kom även hem över dagen så det var trevligt att få se henne med, då det var ett bra
tag sen.. Eftersom hon har flytt till trollhättan & bosatt sig hos sin kille i väntan på att vi ska
börja jobba....
Vi tog en sväng på stan & hamnade på paprika & tog en fika..
Sen gick vi hem till Maria, där jag fick värsta städrycket & började städa haha...
Både Maria & Freya verkade tycka att jag var helt galen...
Maria har ju inte varit hemma på ett bra tag så det såg helt förjävligt ut & blommorna var
på väg att begå självmord tror jag =P
Iaf  så blev det väl lite bättre & så fick jag ju även igång Maria till att börja städa med =)
Medans Freya satt & läste en bok =)
Var iaf jätte roligt & se dom båda & blir kanske utgång på lördag med dessa töser =)
Om Maria kommer på lördag så har jag iaf lovat henne att fortsätta hjälpa henne att städa..
Kanske ni som läser undrar vad det e för fel på mig, aa asså det undrar jag med men jag
tycker det e jätte kul att städa hos andra haha...
Sen har det inte hänt speciellt möe mer.. somna lite förut,det e typ allt....




Bjuder på denna mindre fina bild =P
Men fan va kul vi hade den dagen (personalfest i slottskogen)
Maria, Jag & Freya..
Den dagen var vi inte speciellt nyktra..





Kommentarer
Postat av: Sandra...

kan få komma & städa upp hos mej med ;)

2009-03-27 @ 10:06:25
URL: http://sofiasandrajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0