Dagen...


Dagen blev ju inte alls som jag hade tänkt mig =/
Var faktiskt jävligt sugen på att riva ut allt ur skåpen & göra riktigt fint här hemma.
Men somna ju som sagt & efter att jag vakna så var alla krafter som bort blåsta..
Japp den jäveln (Christian) har lyckats smitta mig =(
Huvudet känns helt tungt & har knappt ork till att skriva men envis som man e så =P
Så kvällen har varit lugn, ätit lite & blegat på tv...
Kan heller inte riktigt bestämma mig för om det e varm lr kallt men alvdonen verkar
ju fan inte hjälpa iaf...
Så jag får väl helt enkelt städa en annan dag....
Det e ju inte precis som att dammråtterna kommer fly för livet, så kan döda dom
så fort orken kommer tillbaka =P


/TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0