Den här dagen...


Så e snart den här dagen över oxå då....

När Christian kom hem så myste vi & såg på film... Tittade på Borta Bäst, Hemma Värst..
Men den filmen var la fan inte möe & hurra för.  .  . Trodde faktiskt att den skulle kunna va
nåt att se.. Men nepp, både jag & Christian höll på att nästan somna mitt i filmen...
Lite tråkigt... Sen bar det iaf av till affären. . . Så det blev kycklingsallad med fetaost ikväll
& så titta vi på någon annan konstig film.. Vete fan va den hette, men skit var den med så.
Sen hade vi tänt lite ljus så nu känns hela lägenheten som en jävla bastu. . Christian har
gått & lagt sig nu med eftersom han har gått & blivit sjuk.. Men såklart e inte jag trött än..
Men ska försöka att inte komma i säng allt för sent idag.. Hade tänkt börja promenera
imorn igen.. Så ska försöka komma upp tidigt imorn så det blir gjort..  Kan ju fan inte sitta
inne hela jävla dagarna... & så får jag la hoppas på att Christian inte smittar mig men det
lär jag väl märka imorn när jag vaknar om jag med börjar bli förkyld... Jävlar säger jag
bara om jag blir sjuk... Fan va ju nyss det så känner inte för att bli det igen =(


/TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0