Ett sent inlägg....


Hmm.. som vanligt kan jag inte sova vid den här tiden...
Lite konstigt igt att så fort det e natt så finns det massor av saker jag skulle vilja göra..
Som att städa tex.. går ju dock inte för älsklingen ligger ju & sover & vill ju inte väcka han.
Lr gå ut & gå, en sån där riktig lång promenad... Men tyvärr så vågar jag mig faktiskt inte
ut sj när det blir mörkt =( Jävligt tråkigt att man ska behöva känns så.. Men tyvärr så
lever man ju i en sjuk värld... Så jag väljer att stanna inne...
Lr äta vore nåt oxå =P hehe... Varför ska jag alltid va hungrig på nätterna för?? Äter ju
massor på dagarna...
Jag e väl helt enkelt en nattmänniska.. Fast jag önska ändå att jag vore mer av en
morgonmänniska.. Då har man ju liksom hela dagen framför sig att hitta på saker..
Men jag funkar inte på morgonen. . Totalt hjärndöd då...
& går jag upp tidigt då blir jag alltid så jävla trött på eftermiddagen, så det slutar ändå
oftast med att jag sten somnar då...
Vem vet,kanske man får mer ork & blir piggare när man blir äldre haha...






Tänkte att jag skulle passa på att önska Bumbi & Madde en trevlig resa =)
Även om ni först åker på onsdag..
Sup sönder hjärnan & försök komma hem blåa =P



Kommentarer
Postat av: Bumbi

Hahaha, thank you:P

2009-03-24 @ 09:01:45
URL: http://sandralans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0