Godnatt


Lr aa... Jag har ju inte tänkt lägga mig än.. Känner mig inte speciellt trött just nu, så jävla
typiskt men. . . . Så älsklingen får allt gå & lägga sig själv i natt igen.. Trevlig jag e =P
Sovit lite idag med men behöver väl så mkt sömn jag kan få så jag blir frisk snart...
Tittat på film ikväll & varit allmänt seg. . . Inte hänt ett skit med andra ord . . . .
Men,men... Vete fan vad jag ska skriva om igt.. Känner att jag har inte så mkt att gnälla
om för tillfället =P  hehe.. Inga jobbiga grannar  & Christian ligger snällt på sin plats i
sängen & är tyst =P Så känns väldigt lugnt & skönt här...


Pratade med Maria idag med,ser ut som hon oxå kommer tillbaka till sommaren =)
Fan va kul det blir isf....

& även haft en pratstund med Sandra. . Heffa saknar =(
Men hon kanske kommer om en vecka?? Lr hörde jag helt fel när vi snacka??
Kommer du inte blir det inga jävla pannkakor till dig inte hehe

/TC

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha sandra saknar heffa =) haha klart ja kommer nästa v =) bäst & passa på nu när man e fri från all jobb slitande hahaha & pannkakorna kan ja ju inte missa,hur ja nu kan va så förtjust i det vet i fan men attans gött e det iallafall =)

2009-03-06 @ 00:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0