Lördag...


Mår lite bättre idag vilket känns jävligt gött. . . Fortfarande jävligt förkyld men känner mig
inte lika trött i kroppen =) Så idag har vi allt städat lite. . Vaknade vid tio typ fast ja somna
rätt sent inatt. . . Så ska försöka att inte somna nu under dagen så jag kanske kan somna
i tid ikväll... Visst det e ett bra tag kvar tills jag börjar jobba men måste få ordning på min
dygnsrytm så när jag väl sen börjar jobba kommer orka mer. För tydligen blir vi inte lika
många i år som ska jobba på järnvägen...  Iaf, såg att det kom lite snö blandat regn förut.
Som tur la det ju sig inte,men vill inte se mer snö... Tycker det får va bra nu & kan bli vår
istället... Däremot så irriterar det mig något så fruktansvärt när jag ser folk springa runt i
bara tröja & skit. Ok, jag vill oxå ha vår & längtar som fan tills man kan ta på sig vårjackan.
MEN DET E INGEN JÄVLA SOMMAR UTE & INTE VÅR FÖR DEN DELEN HELLER!!!!!!!
Visst, vissa fryser väl mindre än andra.. Men att människor ska ha så jävla bråttom med
allt.. Blir inte varmare ute bara för att massa jävla nötter ska springa runt & börja ta av sig
massa kläder.. Istället blir ni bara sjuka & smittar ner oss andra som försöker hålla oss
friska.... Ok, jag blir ju sjuk vad jag än gör.. Men det finns säker andra som inte vill bli d..
Så nu har jag fått gnälla av mig lite idag med då =P  Känns det mkt bättre hehe. .. .

/TC

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

intresserad av musik, nytt? :)

spana in min sång på bloggen och tyck till!

vill höra alla åsikter :*

2009-03-07 @ 15:34:02
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Fredrik

vill också ha sommar nu! :p

2009-03-07 @ 16:37:43
URL: http://fredstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0