Måndag


Kom man upp i tid för en gångs skull =)
Vakna innan nio tror jag det var.. Gick på en promenad & nu kom jag nyss ut från
duschen...
Väntar på att Freya ska komma hit, ska klippa henne...
Att hon vågar låta mig gå loss på hennes långa fina hår förstår jag inte haha...
Ne men kommer säkert gå jätte bra... Om si så där två år så kommer det se skit bra
ut hahaha.....
Sen vete fan vad som händer mer idag..
Kanske träffa Maria lite med, för den damen e ju kvar här i stan =)
Sen ska jag nog försöka plantera om några av mina blommor, om inte idag så imorn.

Ha d =P

Nene.. blir ingen bild idag heller då när skiten krånglar =/

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag klippte mig själv i dag :) Har inte råd att gå till frisören



jaja, jagsnubblade in på din blogg o tänkte lämna nåt kvar..



Jag la också märke till din tatuering om det är du på bilden, skit cool.



Sen tror jag att jag råkade skicka kommentaren innan den var färdig..? xD

2009-04-01 @ 19:14:42
URL: http://harrypotternytt.blogg.se/
Postat av: Sandra...

skriv nåt då =)

2009-04-02 @ 22:42:43
URL: http://sofiasandrajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0