Svensksjukvård!


Seriöst.... Ååååå jag blir så jävla trött... Hur jävla svårt ska det vara att få en tid till en
jävla läkare???? & jag e så trött på att lyssna på deras jävla skit snack... Jag e trött på
att man ska behöva ringa runt, för ingen kan ju hjälpa en ändå i slutendan... Lr e det
bara jag som har sån här jävla otur?? & dom få gånger man lyckats få en tid, nee då
möts jag alltid av surskaliga människor som nog har jobbat på tok för länge med
samma yrke. För dom vet fan inte hur man tar hand om människor... Är fan inte konstigt
att jag har läkarskräck =( Ne blir riktigt jävla less på det här. . .


Jaa min dag började ju jävligt bra. . . skulle kunna sitta & sura för det här hela dan. .
Men ska försöka tänka på annat istället..


/TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0