Dåligt väder




Jag hoppas det dåligt vädret håller i sig...
Jag ska ju ändå jobba så mig spelar det ju
inte så stor roll om det regnar..
Fast nu ser det ut som solen tittar fram =(
Hade hoppats på att få en tvätt tid idag men
blev på fredag istället..
Så ska göra klart mina naglar istället innan
jobbet hade jag tänkt...
Har fortfarande ont i magen men e inte lika
farligt som det var igår som tur e...
& snuvig har man varit ett tag nu...
Hoppas att det ger sig...
Så jävla tråkigt att vara sjuk....
Så ska man jobba resten av veckan nu..
Självklart suger det ju ibland att gå till jobbet
men fan va gött det e när man får lönen..
Helt klart värt det då =)
Nepp, dax att ta en dusch & sen fixa naglarna..


Ha d =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0