Så var dagen över snart igen.



Dagarna rusar verkligen iväg...
Självklart kan det kännas som att tiden står stilla ibland på jobbet...
Men jag gör inget annat än & jobbar känns det som.
Blir liksom inte så mkt tid innan jobbet & jag gillar att ta det lugnt när jag vaknat.
& när man kommer hem så e man jävligt trött...
Blev en sväng till affären nu ikväll efter jobbet med älsklingen.
& tycker fan det var as jobbigt haha...
Så jävla trött e man...
& nu fram över kommer jag jobba en hel del...
Härligt sen när lönen kommer...
Men snacka om att inte ha något liv =P
Blir lite att man bara får tid till dom man jobbar med...
Men får väl hoppas att det finns lite tid över till andra vänner med i sommar.
Om dom nu kan pallra sina arslen hit till gbg vill säga =P Haha...
Ne... får jag chansen att åka hem så tar jag den..
Dock ser det inte ut som det blir så just nu =/
Men dagarna går fort... & innan man vet ordet av det så e denna säsong över oxå.



Ursh.. känner hur jävla trött jag e i huvudet nu....
Ska ju jobba även imorn så ska nog ta & gå & lägga mig nu
så man orkar upp imorn..


Godnatt......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0