Blev en lång kväll...





Kom nog inte i säng förens fyra tiden, så har varit riktigt seg idag. Råkade somna på soffan en stund så vaknade nyss. Blev två filmer igår. Dark Mirror och Book of Blood.. Men tyvärr var väl ingen av filmerna någon höjdare. Vet inte men tyckte att Dark Mirror på nåt sätt va för lik Mirrors. Men å andra sidan så har jag nog sett för möe skräckfilmer för att bli speciellt rädd. Lr rädd blir man väl ibland. Men jag fastnar väldigt sällan för nån film längre. Och är inte handligen dålig så är det oftast skit skådespelare. Inte ofta helt enkelt jag tycker att det blir riktigt bra.
Men Dark Mirror var väl den som var mest se värd av dom två, och den var allt lite klurig =P


Men ikväll blir det nog ingen film för min del, iallafall inte skräck isåfall...
Ska väl bege mig strax & lämna in en av filmerna och sen gå och handla mat.
Älsklingen har bestämt att det blir tacos ikväll...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0