HJÄLP!



Har varit och tittat på soffor idag med älskling, har kollat runt lite innan också. Men nu har vi iallafall hittat två stycken olika som vi kan tänka oss. Eller rättare sagt så har vi hittat en var... Lite surt...
Jag vill ha massa kuddar medans Christian är vrång....



Iaf,

Här är soffan som jag vill ha

Den är svartare än va den ser ut att vara på bild!



Och här är den Christian vill ha

Från em



Visst man kan ju köpa till kuddar till soffan längst ner men då förlorar man ju lite av djupet antagligen, asså jag är inte vrång.. Båda är ju fina men tycker ändå den från Chilli ser mer inbjudande ut och mysig... Priset skiljer sig inte så det spelar ingen roll.... Men någon som vill tycka till om detta?? Vete fan asså...




Kan ju inte bli värre än vad det är nu iaf haha



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker ni borde välja soffan som du tycker om. Så himla fin. ;)

2009-12-02 @ 17:20:26
URL: http://snorpaan.blogg.se/
Postat av: louise

jag tycker den du tycker om ;)

2009-12-07 @ 16:24:00
URL: http://loyisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0