Svininfluensan



Alla inrapporterade biverkningar – lista

Influensaliknande symtom

Allergiska reaktioner

Andnöd

Feber

Huvudvärk

Domningar

Allvarlig allergisk chock

Nässelutslag

Hudsvullnader

Dödsfall

Yrsel

Illamående

Buksmärtor

Hudförändringar

Värmesvallningar

Lokal reaktion

Smärta

Temperaturstegring

Frossa

Högt blodtryck

Hjärtklappning

Kräkningar

Smakförändringar

Ansiktsförlamning

Ledsmärta

Hjärtstillestånd

Bensmärta

Bröstsmärtor

Stroke

Diarré

Röda komplexa hudutslag

Epilepsianfall

Blåmärken

Heshet

Hosta

Hudutslag

Lågt blodsocker

Klåda

Medvetslöshet

Lymfkörtelsvullnad

Migrän

Muskelsvaghet

Muskelvärk

Lunginflammation

Psykisk påverkan

Känslorubbningar

Svimningstendens

Svullnad i munhåla och svalg

Synrubbningar

Tungsvullnad

Värk

Ögonirritation

Fakta: Läkemedelsverket

http://aftonbladet.se/nyheter/svininfluensan/article6189112.ab



Att jag inte tänker ta någon jävla spruta är INTE för att den här mannen dog.
Utan för att man vet för lite om vaccinet,lr har dom nåt nytt att säga om det?
Ville inte före jag läste artikeln och vill inte nu heller.


Så nu vet ni vad jag står!
Sen kanske jag tycker en hel del mer men inget jag tänker skriva här....





Kommentarer
Postat av: saanjic

ja tog den igår och mår verkligen as dåligt idag.. är helt utslagen:(

2009-11-26 @ 19:31:18
URL: http://saanjic.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja de hoppas jag med gumman ;)

Ja vem vill inte ha jobb men jag säger som du. Jag tar en dag i taget :P



Förresten så tog jag sprutan i veckan och fick typ ont i armen bara, men jag kände mig nästan tvungen eftersom jag har en liten bebis i magen ;) men om jag inte hade vart i "riskzonen" hade jag nog hoppat den.

2009-11-27 @ 12:23:39
URL: http://snorpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0