.....



Sitter hemma själv & funderar på vad man ska hitta på. Är inte riktigt sugen på något sådär, känns nästan som att man e lite vrång. Man sitter & tänker men alla förslag man lyckas komma på får ett nej. Lr kanske mer ett nja.. Någon som känner igen sig?? Nepp, vete fan vad jag vill.. Fundera nyss på att städa lite. Men då kom ursäkten upp i huvudet med en gång att nee klockan e nog för möe för det. Fast å andra sidan så är ju klockan bara snart åtta & det är ju fredag så jag tror knappast att våra grannar ligger & sover nu. Fast man vet ju aldrig? Ne någon städning blir det nog inte för min del nu. En promenad hade inte varit fel men jag är förbannat mörkrädd & sen vet man ju aldrig om det springer någon galning lös. Ne blir ingen promenad heller.


Tänker nog fortsätta med att se på någon serie & bara ta det lugnt.
Är nog helt enkelt inte på humör för något annat just nu.



Ha en trevlig helg =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0