Happy halloween



Även om jag inte drack en droppe alkohol igår så känner mig nästan bakis idag. Beror nog på att jag kom i säng så sent. Men lite underligt ändå hur man kan känna sig bakis fast man inte är det. Känner lite ångest inför morgondagen men ska försöka att ändra på det. Får försöka att tänka positivt istället så kanske det inte blir lika jobbigt, för saker blir ju lite till vad man gör det. Ska städa idag iallafall. Lite roligare när man kommer hem sen & det inte ser ut som fan.. Vet dock inte vilket tåg jag tar än imorgon.. Blir iallafall en tidig hemresa på tisdag.



Om man skulle kolla om det finns tvätt tid med kanske..



 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe aa tidgt tåg på tisdag för då ska ja med :)

2009-10-31 @ 17:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0