Hmm va ska man skriva för roligt då........



Vakna ju rätt jävla sent idag.. Fast å andra sidan så behövde jag nog få sova ut lite
då det inte blivit möe sömn för min del när man varit så satans förkyld..
Tittat på massa avsnitt av Ghost Hunters idag igen.. men när jag började googla
om det så sket sig allt =( (varför skulle jag göra d för)..
Visst igt borde det väl inte vara så svårt att räkna ut att det e fejk, lr vem säger att
allt e fejk i den serien? men ändå.. nu känner jag inte för att titta mer på det.
Lite tråkigt då jag tyckte att d var jätte intessant..
Men sen e d väl så när det kommer till spöken & demoner & fan vet allt som finns,
kanske tomtar oxå...
Att det går ju inte bevisa & e väl rätt mkt som e fejkat.
Lite tråkigt då jag tycker sånt e sjukt intressant..

Annars har det inte hänt möe...







Ska iaf försöka att inte gå & lägga kl 5 nu...
Lycka till till mig.. haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0