Lögner


Varför ljuga.?..
Ska inte säga att jag aldrig gjort det,(för då skulle jag ljuga)...

Men det här med lögner, varför igt...
Visst, d finns lögner som kanske inte skadar.
Men när man vet så väl att det kan såra, varför inte va ärlig.
Ha rent mjöl i påsen så att säga...



Så ledsen & besviken på dig just nu.
& vet inte hur det här ska lagas.
Dina ord betyder inget, för jag tror inte på dig längre.
För hur ska jag kunna tro när du ljög.
Hur ska jag kunna lite på ditt ord igen.
& om jag inte kan lita på dig, va finns då kvar?
Att allt kan ändras så fort, pågrund av en lögn.
Va det värt det????????



Ne, lite sömn skulle inte skada nu..
Helt slut.. ont i huvudet som fan med...

Godnatt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0