Mitt i natta


Som vanligt sover ja inte när jag borde..
Huvudet känns för jävla tungt & jag e väl igt trött...
Men så förbannat tråkigt att gå & lägga sig ju.
Och kommer alltid på saker man vill göra, men mitt i natten e la ingen höjdare.

Va ju & titta på handboll i lördags, älsklingens bror som spela. & nog min första
match med (iaf va jag vet).. Men dom spela ju som tanter haha, så gick ju inte
för jävla bra för dom.. Tråkigt, men dom får la skippa kjolarna nästa gång =P
Ne ska inte va elak.. Men vete fan om d va min grej asså. Sport liksom har aldrig
varit min grej. Men följde snällt me & titta för finns ju andra som gillar d..


Resten av helgen har varit lugn.
Maria undra om jag inte ville me till spritluckan förut ikväll.
Men känner inget sug alls av att gå ut & festa just nu.
Det går i perioder det där..
& höst & vinter e d la ganska dött på den fronten.
Mycket härligare att ta en kall öl en varm sommardag än att frysa arslet av sig
bara för att man promt ska ha på sig för lite kläder.
Lr för lite & för lite, ni fattar va jag menar =P


/TC



Jag hade seriöst problem på varenda bild nästan i bulgarien.

Men sen va jag ju oxå sjuk den veckan =P


Kommentarer
Postat av: Sanja

du e underbar !

2009-10-12 @ 19:48:45
URL: http://saanjic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0