sticky fingers

Japp, ikväll bär det av till sticky fingers...
Aldrig varit där & vete fan igt om jag någonsin skulle gått dit om det inte vore för
att Carros kille spelar där ikväll.
Fast har aldrig hört dom spela så vet inte om d e min typ av musik heller.
& inser att jag vet fan inte ens va deras band heter??

Men det kommer säkert bli kul ändå =)
Blir dock bara en kort visit då älsklingen ska upp tidigt imorn & jag känner inte för
att åka hem själv sen mitt i natten.
Man vet ju aldrig vad som kan hända =/


Annars blir det en lugn dag...
Väntar på att älsklingen ska komma hem så vi kan käka.
Carro kommer förbi sen me så ska jag fixa hennes naglar =)

Nepp det va nog allt för idag....


Ha d =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0