Killarna får stanna hemma



Nu börjar det verkligen närma sig.. Ååå det börjar verkligen kännas.
Vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan men tror säkert att ni förstår.
Är väl nervös för att något ska krångla och så.
Men det kommer ju gå fint...

Ska iallafall bli hur kul som helst =)

Men mina killar får stanna hemma här i kalla sverige.
För inte är det varmt här för fem öre längre..
Men kommer sakna dom som.. Fast två veckor kommer gå fort.


Dax att ta tag i dagen.. Har fortfarande en del att göra.
Plus att jag måste jobba ikväll...


Får se när jag skriver nästa gång.. Om inte när jag är borta så
kommer massa foton upp när jag kommer hem =)



Kommentarer
Postat av: Krisma

AAAAW, vad söt bebisen var ;D

2010-08-28 @ 14:31:38
URL: http://sallsyntexemplar.blogg.se/
Postat av: julia

Hejsan hur mår du idag?? ^^

2010-09-12 @ 19:01:57
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0