Nya tag



Snart får jag andas igen..
Jobbat som en tok.. Mer eller mindre. Men det är sån jag är.
Jag kör på för fullt och tar mig sen en paus. När jag får chansen vill säga.
Och nu blir det lite lugnare på jobbfronten ett tag.
Men inte gråter jag för det =)


Ingen har väl missat att det gått och blivit höst.
Nya tag.. Har inte dansat sen gud vet när. Har ju levt för mitt jobb.
Men ska alla kika på det. Träna på tisdag kanske nästa vecka?
Undra om jag kan hänga upp och ner fortfarande?




Ska krypa ner i sängen snart.. Senare idag blir det vinprovning.
Har inte varit på en vinprovning sen skolan.. Så ska bli himla kul.
Dricka vin och få betalt, kan det bli bättre? höhö...
(inte för att vi ska dricka vinet)..



allt känns bra....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0