Resfeber eller bara allmänt trött



Sov alldelses för lite timmar förra natten, så borde inte sitta här
och glo...
Men så mycket jag INTE borde göra, men nog mest enligt andra.

Men på söndag reser jag bort från allt..
Tusen tack igen Bumbi för hjälpen..
Efter som jag aldrig internet shoppar så har jag inte tagit mig i kragen
och införskaffat mig ett nytt kort. Men när jag kommer hem igen så ska
jag banne mig ta tag i det..
Kan ju vara bra att ha.. För jag vet ju aldrig när jag får för mig saker,
tex som att resa bort =P


Jag är inte speciellt flygrädd skulle jag väl inte påstå..
Men något ligger och liksom gnager inom mig, en dålig känsla.
Kan det vara lite resfeber tro? För i ärlighetens namn så ska jag erkänna
att jag lär nog gråta på söndag.. Och då undrar ni säkert varför kommer
jag gråta om jag inte är flygrädd??
Jo gott folk, det ska jag berätta för er...

Jag ska nämligen mellanlanda i Köpenhamn.
Och nu undrar ni säkert vad det är för fel på mig haha.
Jo.. så jävla möe har jag inte flygit i mina dar... O inte mellanlandat
förut och behövt byta plan.
Antar att ni fortfarande inte tycker det är en big deal.
Men jag tycker tyvärr att det är riktigt obehagligt att behöva göra detta
helt själv... Speciellt när jag aldrig gjort det förut.


Men det kommer säkert gå fint, bara jag och min livliga fantasi
som gör det jobbigt nu precis innan.. hehe..



Kanske dax att tänka på sängen.. En lång dag väntar.
Och även jobb står på schemat.. Visst suger det lite att behöva
jobba när man varit ledig i några dagar? Man vill liksom vara ledig lite till hehe
Fast när man väl är på jobbet sen så brukar det ju gå bra, som tur är.


GODNATT =)





Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Tack vad gullig du är! Det kommer gå finfint med resan och mellanlandningen ska du se, förstår dig dock. Jag hade också varit nervös och det är inget fel med det!

2010-08-26 @ 18:37:33
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: Travel and fashion

Det kommer att gå så bra så! Kram

2010-08-26 @ 21:22:33
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0