Borde sova



VARFÖR är jag INTE trött??
Lite smått störande för måste verkligen sova snart.
Ska upp kl 06:00.. Jösses säger jag bara...


Bloggen går sakta framåt... Vet dock inte längre alls hur jag vill ha den.
Börjar nästan sakna den förra =(..
Men den var för grå för mig.
Nee imorgon när jag kommer hem ska jag fortsätta.
Så får vi helt enkelt se hur den blir.
Funderar på att byta header helt.. Men har så otroligt svårt för att släppa
den bilden jag har nu =/

Jobbigt....


Denna har jag på facebook





Kommentarer
Postat av: Bumbi

Jag är tillbaka i bloggvärlden och jag är även tillbaka till viss del psykiskt, vägrar ge upp!

2010-12-12 @ 11:52:37
URL: http://sandralans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0