Dagen efter dagen, efter dagen

Eller något sådant, tror ni fattar...
Just nu: älsklingen ligger och sten sover här intill..
Dock brukar han alltid somna fort men nu i natt va han nog extra trött.
Då han först somna med kläderna på. Haft en jätte trevlig kväll uppe på kullen.
Och för er som kanske inte fattar vad jag menar med kullen, så kinnekulle!
Japp, jag befinner mig inte längre i min favo stad utan mitt ute i slätta...
Dock blir det hemresa imorn.. Men åker la hit igen till nyår kanske..
Vet att det inte blivit mycket inlägg nu, men nu är julen över.
Dock blir det ingen bild för jag har inte min dator.
Men när jag kommer hem så ska ni få veta både det ena och det andra!
Men nu ska jag allt försöka få min sömn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0