Det blir inte alltid som man tänkt




Idag hade jag tänkt fixa lite saker, men som rubriken lyder det blir
inte alltid som man tänkt. En av sakerna jag hade tänkt göra var att
va duktig och gå och panta flaskor.
Av någon konstig anledning finner jag detta JÄTTE PINSAMT.
Affären som ligger närmast oss har varit stängd ett tag pga ombyggnad.
Jag trodde dock att den hade öppnat igen när jag begav mig av dit med
MASSA pantflaskor.
Men det var ju bara att vända hem med allt =(
DOM ÖPPNAR IMORGON!!!! På riktigt, kunde jag inte fått för mig
och vara duktig imorn istället??
Nu får jag gå dit imorgon igen istället och skämmas..
Haha, ne det är väl inget att skämmas för, men endå..



Så nu tar jag ledigt resten av kvällen och tänker inte göra något.




Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahahhaa =)

2010-12-08 @ 18:49:53
Postat av: Sässy

vilken mysig blogg :>

2010-12-08 @ 19:29:49
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: Lindah Marie

Jag har varit med om typ samma sak fast ännu värre:



släpat 2 stora svarta plastsäckar med flaskor till affärn bara för att upptäcka att det var 4-kronors flaskor som inte tillverkas längre och alltså är värdelösa...



Fan va surt!



Pinsamt det var; tyckte att en person garvade åt mig på vägen hem, och inte så lite!! Haha



Jag har en tatueringstävling där läsarna avgör vinnaren, så om du eller någon du känner är sugen på gratisreklam och priser så kolla min blogg!



2010-12-09 @ 10:17:12
URL: http://lindahmaries.blogg.se/
Postat av: Lindah Marie

Oki, vore otroligt kul om du var med!



Bara otur ju att affärn inte öppnar idag utan imorgon..!

Själv stannar jag inne i värmen idag. :)



Ha det bra!

2010-12-09 @ 10:46:27
URL: http://lindahmaries.blogg.se/
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Jag tycker också det är lite pinsamt att släpa med en massa kassar med pantflaskor ... särskilt om det är en massa ciderflaskor som klirrar ...



Jättefina ljuslyktor förresten! =)

2010-12-12 @ 15:06:31
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0