Godmorgon i stugan



Vilken jävla natt... Gick och la mig strax efter elva, jag vet jätte duktigt av mig!
Men jag har nog fått knappt en timmas sömn, PÅ RIKTIGT!!!!
Helt otroligt.. Sen vakna jag en halv timma innan klockan skulle ringa med och då
gav jag upp.. Ingen ide att somna om där inte..
Hur det kommer sig att jag bara lyckats sova en timma?, ja det undrar jag med!
Försökte verkligen somna.. Men det gick inte. Och om jag är trött? Trött har jag varit
hela natten, så trött så mina ögon rann (ja grät inte asså).
Men ingen av dom 700 sovställningar jag testade inatt hjälpte =(
Min kropp ville bara inte somna..


Underbart!!!


När jag väl kommer hem (om jag inte somnar på vägen vill säga) så kommer
jag gå raka vägen till sängen!
Jag fattar inte hur Christian bara kan lägga huvudet på kudden och somna,
ett mysterium för mig
..





Hoppas ni får en trevlig lördag iallafall =)



Kommentarer
Postat av: liindblaads

Jaa du det blir jag med !

2010-12-18 @ 20:04:11
URL: http://liindblaads.se
Postat av: marika viktorsson

Min sambo är likadan. Han kan säga att "nu ska jag sova en stund" och man hinner inte ens vända ansiktet till honom så har han somnat.. Tänk om man ändå hade sån tur! KRAM

2010-12-20 @ 13:16:48
URL: http://marikaviktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0