Långledig




Nu är man långledig..
Och börjar inte jobba förens nästa år.
Känns lite som en evighet dit fast det
inte är det..



Idag:

  • Jobbat
  • Ätit pizza med älsklingen


Och tyvärr blir inte min lista längre än så.
Men det är Christians fel helt och hållet.
Han tyckte nämligen att vi skulle göra
något tillsammans.
Hans briljanta ide va att vi skulle se
på handboll tillsammans.
Jag kom inte längre än till "Du gamla, du
fria, du fjällhöga nord"...
Behöver jag ens skriva att jag
stensomna sen??
Fast man vet ju aldrig, det kanske var
hans plan hela tiden?
Så han skulle få se på det ifred haha..










Kommentarer
Postat av: Sandra

haha vem vet ;)

2010-12-19 @ 23:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0