wow - cataclysm



NU HAR DET SLÄPPTS!!!






I cataclysm så kan vi se två nya raser - Goblins för Horde och Worgen för Alliance.
Worgen är varulvsliknande varelser och kan därför tyckas vara en
ganska så oväntad ras att slåss för Alliance.
Inte lika oväntat är att Goblins, som hitills har varit neutrala, ställer sig på Horde’s sida.



Bilder lånade från google


Själv kör jag på human worlock och är bara level 56
(tror jag, va ett tag sen jag spela). Så jag har lite att göra
innan jag kommer testa det nya expansionet för wow.
Lite tråkigt känns det ändå att jag missat Deathwing
som cirkulerat över zonerna nu ett tag inför realisesen.
Men tyvärr spelar jag i perioder så känner mig bra efter
i spelet. Och kommer nog dröja ett tag innan jag
tar upp det igen.

Men hur coolt är det inte att dom river upp allt
som spelare lärt sig att gilla sedan lanseringen 2004?





Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan hoppsan! :D

allt bra med dig idag? :)

Fråga du inte behöver svara eller gå med på men vill du följas på bloglovin? :)



Jag har en tävling som går ut på söndag om du vill vara med. Själv skulle jag vilja vinna detta men jag får ju inte vara med i min egen tävling. :P http://cajsa1.webblogg.se/2010/december/presentkort-300-kr-tavling.html#comment

2010-12-07 @ 13:56:36
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0