Det här med att vänta


Nu i några dagar har jag gått och väntat på något,
vad det är jag väntar på har ingen betydelse här i bloggen


Men att behöva gå och vänta, ibland är det ju bara så.
Om man tex bokat en tid med något och det är först om några dagar så är det ju inte mycket man
kan göra åt den saken..


Men att behöva vänta på sådant som inte behöver ta speciellt långt tid, det är helt enkelt inte
min grej... Till slut blir jag riktigt grinig. Jag har inte tålamod helt enkelt. Och är nog på tok
för ivrig.. Så just nu börjar mitt humör att sjunka. På grund av att jag har behövt vänta för länge.
Iallafall enligt mig själv.

Det är helt enkelt riktigt frustrerande...


Men om man bortser från väntan så är jag på strålande humör idag..
En sån där dag då man blir glad över dom små sakerna.
Som tex hur sjukt snygga mina naglar är..
Eller hur gott det är med te när man fryser riktigt mycket..

En riktigt bra dag...



Kommentarer
Postat av: Sveinamalie

Hello admin, nice site you have!

2011-04-10 @ 21:03:38
URL: http://sveinamalie.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0