Söndag, en härlig dag


Idag har jag haft en halv dag, så känns det iallafall eftersom jag vakna så sent.
Eller som jag sa till min älskling,
-jag har varit vaken sen sju imorses,jag har bara legat och filsosfierat..


Carro var här en sväng nu ikväll och tjöta skit... Tog en sväng till affären med.
Men blev inget långbesök då hon var tvungen att ta bussen hem.
Men kanske ses nåt mer i veckan. Den som lever får se..


Ska sätta igång med att rädda två blommor från en blomdekoration nu..
Börja förut men kom inte så långt då jag behövde en kruka till.


Hoppas ni andra haft en heldag...



Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske kan visa det imorgon:) bara smågrejer till mitt breda fönster, ett ljus och så:)

2010-02-07 @ 21:46:16
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0