Trött men vill inte sova grejen


Just nu är jag trött men jag vill inte gå och lägga mig..
Känner för att göra allt möjligt just nu, som städa eller äta..
Kanske ta en promenad?

Ne massa möjligheter far i genom mitt huvud just nu..


Kanske börjar all min energi komma tillbaka till mig... Har ju legat halv dö i typ en vecka
känns det som iallafall... Imorgon eller rättare sagt senare idag ska jag tvätta...
Kanske konstigt men kan finna det mycket ro givande att hänga upp tvätt..
Sen är det ju så jävla gött när det är gjort... Då känner man sig lite duktig allt..


Jag tror dock att jag har lyckats med att förvandla min älskling till ett nattmonster också.
Han påstår iallafall just nu att han inte är trött...




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0