En lista för att fördriva tiden



Låna denna lista lite bara....


Namn: Theres Joan Reiman

Piercingar: Haft i läppen, har i tungan, naveln (dock inget smycke i), bröstvårtan och öronen

Tatueringar: Mina ögon nästan vid nacken, kors på foten

Längd: 1,62 tror jag??

Skostorlek: 37

Hårfärg: Blondin

Fräknar: nepp

 

Kär? Klart ♥

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland, men trivs bra här med.

Tycker du att du är attraktiv? Självklart!

Dricker du? vatten, coca cola, te, iskaffe mm

Röker du? Ja

Vilket schampo använder du? Olika, har inte lyckats hitta det rätta för mig än.

Vilken parfym använder du? Använder sällan parfym

Vad är du rädd för? Spindlar och småkryp

Gillar du att tvätta? Japp, tvättar alltid för då slipper jag disken =)

Gillar du berg- och dalbanor? Gjorde nog det mer förr...

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Minns inte, ser på för möe film

Filmen du köpte? Tror aldrig jag köpt en film haha

Låten du hörde: Minns inte det heller tyvärr, sällan jag lyssnar på musik.

Låten du laddade ner? Laddar aldrig ner något.

Personen du ringde? Bumbi

Personen som ringde dig? Loys

TV-program du såg? Ghost ship

Person du tänkte på? ??

 

Favorit…

Låt: forever young-alphaville

Sak att göra: sova och pyssla

Sport: Powerwalks

Dryck: coca cola

Kläder: Inget speciellt

Film: Min bästa väns bröllop

Bil: ingen aning

Serie: Sex and the City, desperate housewives

 

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? För många gånger

Gråtit över en flicka? Ja, vänner som svikit

Ljugit för någon? Ja det har jag

Varit i slagsmål? Skulle inte vilja kalla det slagsmål

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL?
Nej på denna fråga med (tror jag)


Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? minns inte det heller, för många gånger kanske?

Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen tror jag

Tjejer du kysst? Kan jag heller inte minnas

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Väldigt få tyvärr

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen aning verkligen..

 

Senaste…

Boken du läste? När kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var, ej läst ut än

Personen du fick e-mail av? Vet inte, kollar mailen så sällan

Personen du fick brev av? Moster vid jul

Personen du fick sms av? Pappa

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Aldrig hänt, eller jo studenten

Saken du köpte? En bok, tror jag

 

 

Vad har du gjort idag? Tvättat, ätit mat, sovit och tittat på tv mm

Brukar du svära mycket?
Aa lite väl mycket kanske

När stiger du upp på morgonen? Morgonen? Då sover jag

Vad har du på dig? Kläder

Vad ska du göra ikväll? sova, så fort jag blir trött..

Vad är du allergisk mot? Fisk

Använder du hårspray? Ja men väldigt sällan

Kan du stå på händer? Nej

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Ja

Är du glad nu? Ja, älsklingen kom precis hem välbehållen

Var du glad igår? Ja det var jag väl..

Vad dansar du till? Musik

Stockholm är… ? Fy farao för den staden... Gillar inte stockholm

Göteborg är… ? Hem, jag bor ju här och trivs som fisken i vattnet

Kan du sjunga? Ne men jag gör det ändå

Spaghetti eller makaroner? Äter inte spaghetti, så makaroner

Land du vill besöka? Usa, och massa andra länder

 

 


Kommentarer
Postat av: Dennis

"Spaghetti eller makaroner? Äter inte spaghetti, så makaroner." Samma här, nästan. Fast tvärtom!

2010-01-17 @ 03:10:02
URL: http://attvaratjugo.blogg.se/
Postat av: Sandra

USA är världens bästa land så jag förstår att du vill dit :)

2010-01-18 @ 17:07:23
URL: http://sandraoida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0